2011. január 7., péntek

Tervek es celok

Sziasztok! Itt vagyok vegre...

Nalunk meg all a fa, de a karacsonyi hangulat mar elszallt...
Holnap meg jon Lanykam ket baratnoje "utoajandekozasra",
mert egyikojuk Mo-on toltotte az unnepeket.

*****

Hideg van.
Ha sut a nap, ropkodnek a minuszok.
Ha megenyhul, akkor pedig esik az eso.

*****

Szoval az (egyik) celom erre az evre,
vagyis inkabb jo lenne eletem vegeig megtartani.
Nem tudtam, hogyan fogalmazzam meg,
aztan betevedtem ma Sabee blogjara,
es megtalaltam a megfelelo szot.
(Remelem nem haragszik, hogy "lecsaptam" ra.)

v i t a l i t a s

Bar szamomra nem jelent annyi mindent, mint Neki,
ugy erzem erre kell most torekednem.
Az en ertelmezo keziszotaramban:
egeszseg, elet(-)ero, fittseg, energikussag.

a n g o l -tanulas

k i s t e s t v e r Napsinak
(keretik szoritani ertunk ezugyben)

*****

Csajomat beirattuk balettra, es magyar ovodaba. Ez utobbi vasarnaponkent 2 ora.
Termeszetesen ir oviba is fog jarni.
De nem sietunk vele, mert en nem szeretnem Ot 4 evesen iskolaba adni.
De errol majd maskor.

*****

Alkotok is am. Album keszul az eskuvonk torteneterol.
Egy kepeslap varja, hogy lefotozzam es postara adjam,
de majd csak celbaerte utan mutathatom meg itt :)

*****

Gondolkodom rajta, hogy milyen ujdonsagokat hozzak Nektek...
Van mar par otletem :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése