2011. február 24., csütörtök

Eletem elso...

pogacsaja.
Termeszetesen most sem ment siman. Az eleszto 15 perc utan sem mozdult meg a tejben. :( Rogton ketsegbeestem, es mar majnem megfogadtam, hogy soha tobbet... amikor eszembe jutott, hogy az egyik baratnom Parja, hihetetlen jokat sut. Meg is kaptam az instrukciokat. Hiaba nincs benne a receptben, azert csak dobjak bele egy teaskanal cukrot. Es kb 35 fok korulre allitsam be a sutot, es rakjam be az egyvelegemet. Es lass csodat! Par perc alatt felfutott az elesztom, ahogy az a nagykonyvben meg van irva. :)
Itt is koszonom, meg egyszer!
A recept innen van.


Azert azt meg hozzateszem, hogy masnapra, sot harmadnapra sem szaradt ki. Szoval jo kis receptet valasztottam :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! a cukrot pedig soha ne feledd!!:-)))ha édes, ha sós, élesztőhöz mindig kell.

    VálaszTörlés
  2. Nálam egyszer a karácsonyi bejgli sütésnél nem akart az élesztő életre kelni,anyukámat kétségbe esve hívtam akinek első hozzám szegezett kérdése az volt: cukrot tettél bele??Persze,hogy nem...:D Azóta nem felejtem ki! A pogácsáid nagyon guszták,ügyes vagy!!

    VálaszTörlés
  3. Ügyi vagy! Nekem is van egy nagyon jó pogácsa receptem. Amikor először sütöttem isteni volt, mindenki az egekig magasztalta. Másodjára dobálózni lehetett vele. Utána sokáig nem próbálkoztam. Ősszel sütöttem megint, mert pogácsa-sütő verseny volt. Nem nyert de meg lehetett enni. Szeretm a pogácsát!:)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon guszták a pogik!
    Én mikor először készítettem kelesztős tésztát, és az volt a receptben, hogy futtassam fel az élesztőt, akkor felforraltam. :)
    Te jobban jártál!

    VálaszTörlés