2011. május 8., vasárnap

Jatek

Sapimanonal jartam, es ezt talaltam :)
Nem tudom, hogy a dijra erdemes vagyok-e,
de a jatek reszet nagyon szeretem.
Irhatok magamrol, es aki szeretne,
ezaltal jobban megismerhet :)

Ez volna a dij:

Es a feladat hozza:
- 10 dolog, amit szeretek
- tovabbitani annyi szemelynek, amennyinek szeretnem :)

Megprobalok olyan dolgokat osszeszedni,
amiket meg eddig nem tudhattatok rolam :)

Szoval:
Szeretem/szeretek...
- a csaladomat
- a napsutest
- szeretni
- vasalni
- a csokoladet
- a meggyes teat es dzsemet
- grapefruitot
- kartyazni
- az ekszereket
- aludni

A 4 a kedvenc szamom, ugyhogy en most 4 embert emelnek ki :)
Es minden kedves scrap-tarsamnak szeretettel adom tovabb!

Izzie
NoiCsizma
Tipita
Nori

4 megjegyzés:

  1. Jaj de jó! Úgy örülök, hogy tetszik ez a játék! Az aludni dolog nem is olyan rossz! Eszembe se jutott, mióta Gergő legtöbbször csak egyszer kel éjjel, azóta klasszisokkal jobban alszunk, persze ki magamat még nem tudtam, de legalább nem zombiként mászkálok!
    Köszönöm, hogy játszottál Te is!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!
    Én a vasaláson akadtam fenn.... kár, h nem laksz közelebb... az itthoni vasalnivalót elcserélném veled más házimunkára... ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Viszem a díjat és nemsokára jelentkezem!! :)( A gyöngyvirágom illata belengi az egész házat! :))

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Nagyon jól esik most a díjad.

    VálaszTörlés