2011. június 14., kedd

Hosszu 7vege

Kicsit megkesve, a mult het vegerol..

Nekunk Napsival mar penteken elkezdodott, mivel ugye itthon vagyunk.
Az itteni idojarashoz kepest batran kijelenthetem,
hogy kanikula volt ket napig.
En napoztam a kertben, Napsi pedig felarnyekban pancsizott.


Szombaton atjott Napsi baratnoje az Anyukajaval.
Kitakaritottam a medencet, hordtam bele par vodor vizet,
es a Csajok mar mehettek is bele.
Epret, perecet ettek, labdaztak, ugraltak;
mi pedig elveztuk a napsutest es a gyerekzsivajt. :)




Kesobb Apaval az uj autot is lemostak...



Delutanra pedig meghivast kaptunk egy kis tengerparti sutogetesre.
Jojjenek a kepek:




Es a hazafele vezeto uton:



Vasarnap Csajos napot tartottunk egy baratnommel,
es elmentunk nyari ruhakat, furdoruhat venni.
Ok most vannak Mo-on, mi a jovo heten megyunk :)
Talaltam egy-ket jo cuccot!


Hetfo delutan Napsi utolso balett-orajan voltunk,


kesobb pedig szuletesnapra voltunk hivatalosak :)


(A tortat azok a Lanyok keszitettek,
akik Napsiet es a mienket is.
Minden egyes virag kezzel keszult,
es az ize... hmmm :)

Es vegre keszult rolunk egy kozos foto:


3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy kellemesen telt a hétvégétek! Aranyosak vagytok az utolsó képen! :))

    VálaszTörlés
  2. Igazán mozgalmasra sikerült kis hétvége! Nagyon jó volt nézni a képeket! Úúúúgy mennék már én is tengerpartra!!!! Ha pancsizol, gondolj rám! Köszi! :))))

    VálaszTörlés
  3. Micsoda 4 nap!!!
    Napsi gyönyörű a kis balettruhájában! És az a torta valóban irigylésre méltó!
    Várom a scrapbook oldaladat a közös képetekkel! ;)

    VálaszTörlés