2010. március 10., szerda

Banánkenyér

Vasárnap sütöttem. Be kell valljam, nem vagyok egy nagy konyhatündér, ezért az ilyen "összeborogatós" sütiket részesíteném előnyben, ha...
Ha a Párom is szeretné ezeket. De Ő egyáltalán nem szereti a gyümölcsös sütiket. Úgyhogy számomra ez nagy kihívás, és nehéz feladat.
Azért ha valakit érdekelne, itt a recept. (a mindmegetté-ről van)

Hozzávalók:
  • 3 villával szétnyomkodott banán
  • 1/3 (2,5 dl-es) bögre csapvíz
  • 1 teáskanál szódabikarbóna
  • 1/4 teáskanál sütőpor
  • 1 bögre cukor
  • 2 tojás
  • 1/3 bögre lágy vaj
  • 1 2/3 bögre liszt
  • 1/2 teáskanál só
  • 1/2 bögre diódarabka

Elkészítés:
A hozzávalókat jól összekeverni, és 1 órát 160 fokon sütni.

Én a hozzászólások elolvasása után annyit változtattam rajta, hogy olajat használtam a vaj helyett.
És a diót ledaráltam, nem darabokra törtem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése