2010. március 4., csütörtök

Cliffs of Moher

















Mónika márciusi vázlatkihívására készítettem ezt az inspirációs oldalt.
Számomra nagy öröm volt, hogy felkért erre a feladatra. :)
A témaválasztás Párom ötlete volt. A képet és a térképet is együtt választottuk. Most el kell árulnom egy titkot: szégyen, nem szégyen én nem értek a Photoshop-hoz. Csak annyira, hogy lekicsinyítsek egy képet, vagy megvágjak... Biztosan nem nagy ördöngősség, de pont azért választottam a hagyományos scrap-et, hogy ne kelljen a szg előtt ülnöm - ugyanis ott a Párom ül :)))
A szinek: Írország zászlajának színei. A szalagok egy a közelgő Szt. Patrik nap alkalmából kapható hajgumi díszítései. A lóhere is.
A fehér alapkarton és a zöld is Lidl-s. A narancssárga filc anyag a Barátnőmtől, Mártitól. A halványzöld papír handmade a helyi hobby-boltból. Festettem még és varrtam. Ja, és tintáztam csokoládébarnával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése