2010. május 16., vasárnap

5 dolog, amitol en, En vagyok

Elkeszultem az "5 dolog" albumommal. Kicsit komolyra sikerult. Ami hiven tukroz engem. Sajnos tenyleg komoly vagyok, tulsagosan is. Nem nagyon ertem a viccet, poenokat, trefat. Nem tudom magam igazan elengedni. Es allando jelleggel szuksegem van arra, hogy figyeljenek ram. Na nem ugy, hogy en agyok/legyek a figyelem kozeppontjaban, hanem hogy torodjenek velem, babusgassanak, szeressenek. :)
Hu, de kitarulkoztam :)

Akkor jojjon az album kepekben:








Ok, azok az emberek, akik valahogyan formaltak az egyenisegemen. Segitettek, hogy megtalaljam Onmagam, azza legyek, aki vagyok.

Termeszetesen nem csak Ok. De ez egy masik tortenet... masik album (talan).

Es akkor a hozzavalok:
- Lidl-s karton az albumalap
- Hint of Pink flowers papir, szalag es chipboard
- Papermania: Rich Red Designer Papers
- SBK viragok
- csipke, maradek szalagok, gomb, cimke, miltonok
- tintak: Ink It Up! Chocolate Brown es Black
- tescos sarokbelyegzok
- betuk: Papermania Foam Alphabet Stickers - Minis White
- kommentcimke: Papermania - Chatsworth Vintage Collection - Notelets
- ora: Papermania - VINYLS Vintage Decor
- rozsa: Papermania - Delicate Butterflies


Koszonom Atyus a lehetoseget!


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!!! Gyönyörűek ezek a színek, a virágok, a betűk, feliratok, az elrendezés! Összességében nagyon egyben van! Csodálatos munka!

    VálaszTörlés
  2. Itt is írom, hogy nagyon tetszik az albumod!
    Én is ilyen vagyok egyébként, igénylem, hogy figyelmet kapjak, bár nálam a komolyság arra értendő, hogy sok dolgot nem tudok olyan lazán venni, amit más mondjuk leperget magáról. Köszi, hogy megosztottad velünk! :)

    VálaszTörlés