2010. május 2., vasárnap

Add ide!

Nagyon megszenvedtem ezzel az oldallal. Mar banom, hogy nem feher alapra dolgoztam. De most mar igy marad. Az elrendezes tetszik, de a cim-megoldasa nem. Hat ez van. Nem sikerulhet minden ugy, ahogy szeretnenk. :) ja, es meg datum is kerul ra (ha megtalalom)

Izzie es Timcso 10. kihivasara, amely egy szinkihivas (kek es zold).


















Hozzavalok:
- Lidl-s alapkarton
- Laura Ashley
- Sunshine bird bees A6
- maradek Rhonna Farrer free pea kit splish splash kinyomtatva
- handmade
- Papermania - Persimmon Collection
- SBK virag es milton
- toll, strasszok, lepkes szalag, zold gomb, himzocerna, feher szinesceruza es zseles toll, csillamragaszto, szalag
- szitakoto - Jolee's Dimensional Stickers - Dragonfly
- Papermania Foam Alphabet Stickers - Minis White

2 megjegyzés:

  1. már megint... csodálatosat alkottál!!! :-)))
    én is ilyen szépeket szeretnék...! Annyira gyönyörű!

    VálaszTörlés
  2. Hát szerintem fantasztikus lett!!! Mindig új ötleteket látok nálad! Szeretem az oldalaidat, mert inspirálnak! És a felirat is tetszik!

    VálaszTörlés