2010. augusztus 10., kedd

Ez + az

Hol is kezdjem?!
Aruljuk az autonkat. Szeretnenk helyette egy masikat, ami kenyelmesebb, es nem teherauto 3 ulessel. Szoval keretik szoritani, hogy minel elobb keruljon ra vevo. :)

*****

Jo ido van. Sokat megyunk a Csajjal a jatszoterre, kacsakat etetni, setalunk a folyoparton, kint vagyunk a kertben. Mostanaban Apaja is gyakran jon velunk, ugyhogy most minden nagyon jooo. :)
Egy kep a Nagylanyomrol :D


*****

Eltort a szemuvegem. :( Ahogy vettem le a szememrol, egyszer csak elpattant es kiugrott belole a lencse. Itt a mi kis varosunkban nem tudjak megjavitani, ugyhogy holnap utra kelunk vele. Nagyon gaz, hogy csak egy okularom van...

*****

Keszult a napokban (tegnap es ma) ket oldalam. Mindketto kihivasra. Mostanaban nem vagyok a toppon alkotas teren, de azert megmutatom oket.

Az egyik a Yabo augusztusi kihivasara keszult, amelynek temaja "Egy darabka kultura".
En egy konyvet valasztottam, amelyet meg is filmesitettek.
Egy gesa emlekiratai
Sajnos a konyv Mo-on van, ugyhogy az idezetet a filmbol vettem.
Gyonyoru es titokzatos vilag a gesake, engem elvarazsolt a tortenet. :)

Ime az oldalam:


Felhasznaltam:
- texturazott karton az alap
- handmade papirok
- Rayher chipboard
- szalag, akril festek, szemhejtus :), himzofonal
- a gesa szo japan megfeleloje a netrol van (remelem helyesen), mint ahogy a cseresznyeviragos ag is


A masik oldalam a scrap.hu augusztusi vazlat-kihivasara keszult.

A vazlat:


Az oldalam:


Felhasznaltam:
- Lidls kartonok
- tescos mintas, fenyes feluletu kartonok
- viragok, maradek szalag, a cim a terkepbol kivagva, az alcazott gombok pedig ugynevezett takaro sapkak :D

Koszonom, hogy beneztel!
Szep estet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése