2010. augusztus 11., szerda

Filmajanlo tolem

Ket filmet hoztam.
Mindketto romantikus drama, es meltan kaptak ezt a besorolast, hiszen nincs "happy end". Van egy kis boldogsag, megoldodnak problemak, ujjaszuletnek emberek, de... Nezzetek meg!

(Remember Me)


Vera egyik oldala kesztetett, hogy megnezzem, es azt kell mondjam: megerte.
Bar a vege egy kicsit meghokkento szamomra, es van benne nemi eroszakossag es brutalitas is, azert tetszett.

Ami a legjobban megfogott benne az az, hogy megmutatja, mennyire maskent dolgozzak fel az emberek a tragediajukat.
Van, aki irassal, duhe kiengedesevel es a kozos helyszinek ujralatogatasaval. Van, aki rajzol. Es van, aki elmenekul, bezarkozik. Nem akar emlekezni, vagy legalabbis ezt a latszatot kelti. Nem akarja, hogy lassak mennyire szenved, es nem tud a hiannyal mit kezdeni. Van, aki egyre jobban fel(t), nehogy meg valakit elveszitsen.

Es van benne valaki, akirol nekem semmi nem jott le. Nem tudom miert, de igy van. Akarhogyan is probalom felidezni az egyes jeleneteket, egyszeruen nem tudok mit irni rola...
(Ha valaki latta, segitsen ki!)

*****

(Nights in Rodanthe)



Szuper szereposztas: Diane Lane es Richard Gere
Ket felnott ember a sajat kis gondjaival, osszezarva egy tengerparti motelban. Gyogyirkent szolgalnak egymas problamajara, visszatalalnak (igazi) regi Onmagukhoz...

A vegen csak sirtam, sirtam es sirtam. Sot! Zokogtam.
(Parom nem tudta elkepzelni mi bajom lehet - egyedul neztem.)


Jo filmnezest! ;)

1 megjegyzés:

  1. Köszi az ajánlást! Nekem mindig szar filmeket sikerül választanom. Most legalább biztosra megyek.

    VálaszTörlés