2010. október 28., csütörtök

Elmaradasok

Szeptemberben megkapta, ugyhogy nyugodt szivvel feltolthetem ide is.
A Hugomnak keszitettem szuletesnapjara egy albumot a rolunk keszult kozos fotokbol (sajnos nincs sok).

Probaltam minel "retrosabbra" csinalni, sztem egesz jo lett.















Felhasznaltam:
- Papermania album
- papírok: DCWV the mini Stack 3 6x6 (Limited Edition)
- SBK viragok, milton
- Rayher miltonok, pecsetek
- tintak: Ink it Up! fekete es csokibarna
- betuk: Magical Wishes - Storyteller
- kreaturas chipboard
- szalagok, tollak, gombok, strasszok, tortapapir, himzocerna
- pufimatrica macis
- handmade viragok az Ebayrol

*****

Napsi keresztapukajanak is keszitettem egy kis mini ajandekot a csajrol!
Az otlet innen van.




Felhasznaltam mindenfele maradekot.
Az alap Fleuriste - Florabella (Cosmo Cricket).


Koszi, hogy beneztel!
Kellemes hetveget kivanok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése