2010. október 14., csütörtök

Ket uj oldal

Mar nagyon hianyzott a scrap, igy ma delutan osszedobtam ket oldalt. Egy honapja nem "molyoltam"...
Nem vagyok veluk teljesen elegedett, de azert megmutatom oket.

Kezdem a csaladiasabbal, ime: "Vonatozunk Apajaj!" :D


Felhasznaltam:
- tescos fekete karton a hatter
- a narancs A4-es kiszerelesu a kozeli hobby-boltbol
- Funky Vintage a Dovecraft-tol
- miltonok, szalag, betunyomda, Ink it Up! fekete tinta, feher zseles toll

Nagyon szeretem ezt a kepet Roluk, annyira belemelyedtek, egyet ertettek, oromkodtek egyutt. Apacskanak nem volt villanyvasutja kisfijjucska koraban, talan jobban elvezte, mint a Kislanya. :)

*****

A masik oldal pedig egy regebbinek a "parja". Az Egy gesa emlekiratai c. filmbol van a foto, de nem tudtam a masik (cseresznyeviragos) oldallal osszerakni, igy lett meg egy ilyen temaju.


Hozzavalok:
- feher alapkarton
- HINT of PINK flowers
- Laura Ashley szalag
- Rayher-es pecset
- Ink it Up! fekete tinta
- toll, miltonok, strasszko

Probalok mostanaban kicsit "egyszerubb", vagyis inkabb nem tul-zsufolt oldalakat kesziteni. Es probalkozom a festesekkel is, tobb-kevesebb sikerrel...


Szep  hetveget!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése