2010. november 16., kedd

Buborek

Mar egy ideje kinyomtattam ezt a fotot, de lefoglalt a karacsonyi lapok gyartasa :)
Azokat itt meg nem mutathatom meg, hiszen meg nem adtam oket postara...

Szoval ma delelott gyorsan osszedobtam ezt az oldalt. Es nekem nagyon teccik. Az egyszerusegre kell torekednem, ugy erzem az valo nekem...

Csajom majdnem 2 honapos a kepen, marcius volt, gyonyoru ido. Nagyon sokat aludt kint a friss levegon.


Felhasznaltam:
- valami akarmilyen karton az alap :)
- a ketfele rozsaszin texturalt papir es a selyemzsinor az ebayrol van, elso szerzemenyeim egyike - nevenincs
- leveles papir: Dovecraft - Eastern Blooms
- barna leveles sarok chipboard: Dovecraft - Wild Blossom
- a viragszirmok egy papirzsepis dobozbol kivagva
- a filcviragok Tescobol
- tinta: Ink it Up! csokibarna
- fa betunyomda, himzocerna

1 megjegyzés:

  1. Húúú, de jó ez az oldalad!
    Ez egyszerű??? Szerintem állati jól sikerült! Olyan komplett, egész!

    VálaszTörlés