2010. november 3., szerda

Vasarnap

szuletesnapi partyn voltunk. Napsi baratnoje, Dorika 3 eves lett. Fantasztikusan ereztuk magunkat, nagyon koszonjuk a meghivast. :)
Napsi olyan felszabadult, baratsagos volt, hogy csak neztem.
Anya csak akkor kellett, amikor a mellekhelyisegbe kivankozott :D Amugy azt sem tudta, hogy ott vagyok-e vagy sem.
Neha azert kicsit tolakodonak ereztem, de megnyugtattak hogy nem az, es amugy is Mindenki imadta Ot :)

De beszeljenek helyettem a kepek:

A szulinapos es a csoda-torta

Edvard

A harom "gracia"

Napsi is segitett osszeszerelni a rollert :)

 Es O probalta ki eloszor - no komment...


 Miutan felult, mar tekerte es kormanyozta - mint aki igy szuletett

Ilyen vizilovas tarsasjatekom nekem is volt - azok a regi, szep idok... 


Boldog Szulinapot Dorika!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése