2010. december 11., szombat

Krisztina

Egy ujabb scrap-oldallal jottem. :)
Nekem ez most nagyon tetszik.
Es eszrevettem valamit: eddig 3 oldalam van, aminek en vagyok a foszereploje. (Plusz egy ujszulott, ami egy fekete-feher kihivasra keszult.) Szoval a lenyeg, hogy ezeken az oldalakon szerepel a lila szin. Ezen es ezen. Pedig nem is szeretem. Legalabbis eddig ezt hittem. De ezek utan komolyan elgondolkodtam...
Nezzetek csak!


Felhasznaltam:
- Lidl-s alapkarton
- Funky Vintage a Dovecraft-tol
- betuk: SBK Magical Wishes Storyteller
- SBK virag
- egyebek: tescos dekorhalo, irorszagi belyeg, ruhacimke, fonal, milton, tescos sarokbelyegzo
-tinta: fekete Ink It Up!
- ja a rozsa a bal felso sarokban egy papirzsepis dobozbol kivagva :D

3 megjegyzés:

  1. Jó az oldal! Tetszik! A lila meg biztos valami tudatalatti!:)

    VálaszTörlés
  2. Micsoda fantasztikus színek!
    És imádom az elrendezéseidet! :)
    Nagyon egyedieket alkotsz!

    VálaszTörlés
  3. Hú, nekem nagyon bejön ez az összevisszaság meg a színek, nagyon jól megoldottad, szuper az elrendezése. Nekem kicsit sötét a lila, kicsit agyonnyomja az oldalt, világos háttérrel sokkal ütősebb lenne - legalábbis nekem.

    VálaszTörlés