2011. március 30., szerda

Kolibri


"A kolibri nem csak egy egyszerű madár.
A szíve ezerkétszázat ver egy perc alatt,
és nyolcvanat csap a szárnyával egy másodperc alatt,
és ha lefogod a szárnyait, hogy ne repülhessen,
akkor tíz másodpercen belül meghal.
Ez itt bizony nem egy átlagos madár, ez egy valóságos csoda..
Lelassították a szárnyait egy mozgóképpel,
és tudjátok, mit láttak?
Hogy a szárnyai nyolcas alakban mozognak.
Na, és azt tudjátok, hogy a nyolcas mit jelöl a matematikában?
A végtelent."

/Benjamin Button különös élete c. film/

3 megjegyzés:

  1. Számomra mindig is különleges madár volt a kolibri - nagyon szeretem! Már Tamara is bárhol felismeri. Valóban egy csoda ez az aprócska tünemény!
    (És a film is - amiből idéztél - az egyik kedvencem.)

    VálaszTörlés
  2. Én már tegnap meg is kaptam, meg is lepődtem, milyen gyors a posta. Én meg csak simán adtam fel, úgyhogy várhatod...

    VálaszTörlés