2010. február 14., vasárnap

7vége

Sajnos elmaradt (és egy darabig nem is tudjuk pótolni) az élményfürdő  látogatás. :(
Pénteken azzal jött haza Apa, hogy valami gáz van a kuplunggal, úgyhogy szombaton viszi a szerelőhöz, hogy mondjon rá valamit. Mondott is. Hosszú útra ne induljunk el vele, mert megállhat alattunk az autó. Rendben. 26-ára tudja elvállalni a javítást. Addig szerezni kell alkatrészt, amit Mo-ról próbálunk meg, mert sokkal olcsóbb.

Azért így sem unatkoztunk. Míg én ebédet kreáltam, Apa elvitte Napsit sétálni. (Gulyásleves volt, meg aranygaluska vaníliasodóval.) Délután vásároltunk kicsit, és arra az elhatározásra jutottam, hogy mivel normális kabátot nem kapok, veszek inkább mellényt, meg egy pár új pulcsit hozzá.
A mai nap én vittem el a Csajt a játszótérre (gyönyörű napos idő volt), meg elsétáltunk a Lidl-be, hogy Apácskának ne kelljen - utálja. Viszont csak az ott kapható felvágottak hasonlítanak az otthoniakhoz, így néha muszáj feltölteni a készletet.
Ja, igen. És ma is alkottam, de már késő van, nincs kedvem és nem is tudnék normális képet kesziteni rola - majd holnap. :)

Jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése