2010. február 10., szerda

Kedvenc filmek

Veratól "hoztam" el ezt a játékot. Régebben a többieknél is olvastam, de akkor én még nem blogoltam. Viszont nagyon érdekelt, hogy én ki tudom-e választani a legkedvencebb 5 filmemet.
A válasz természetesen: nem. Vagy talán mégis?! :)

Kezdeném azzal, hogy szerintem nincsen olyan ember, aki nem könnyezte meg az Armageddont. Vagy ott van A randiguru, az Igazából szerelem és még sorolhatnám napestig, mert én amúgy nagyon szeretem a filmeket. Kikapcsolnak. Szóval próbáltam nem hétköznapi filmeket hozni.

1. Szenvedélyek viharában
(Brad Pitt, Anthony Hopkins, Aidan Quinn, Julia Ormond)














2. A szikla
(Nicolas Cage, Sir. Sean Connery, Ed Harris)












3. A profi (1981)
(Jean-Paul Belmondo)



















4. Egy gésa emlékiratai
(Ziyi Zhang)















5. Válótársak
(Julianne Moore, Pierce Brosnan)


Nem tudom kinek adhatnám tovább, :) de nagyon szivesen elolvasom kinek mi tetszik...

Köszi, hogy benéztél, s remélem nem csalódtál. ;)

1 megjegyzés:

  1. Ezeket a filmeket én is nagyon szeretem!!! Igazi kihívás csak 5-öt kiválasztani, nekem is nehéz dolgom volt!!!

    VálaszTörlés