2010. február 7., vasárnap

Számítógépünk új háza

Hogy miért írok erről? Mert erről szólt a hétvége.
Apácska átköltöztette a PC-t, plusz beszerelte a vízhűtést. Persze ez csak úgy volt megoldható, hogy én leléptem a Csajjal itthonról, hogy ne legyünk láb alatt. Egy barátnőmnél voltunk, akinek van egy Kislánya, úgyhogy Napsi sem unatkozott. Én sem, mert sütit sütöttem Nekik. (Remélem jól sikerült!)
Ha már van egy szép kis fényképezőgépem, és készültek is képek, akkor megmutatom a különbséget a régi és az új szg ház között.

a régi

és az új

Remélem holnap megérkeznek a gyönyörűségeim, és végre alkothatok. :) Ja, és még annyit, hogy nagyon szomorú vagyok, mert nem találunk nekem normális kabátot. :( Az XL-eseknek szűk a válla, rövid az ujja, és nem bírom bennük behajlítani a karom, mert az is szűk. És a 75 euros Nike is ilyen. Borzalom.
Pedig valami kell sürgősen, mert nem akar enyhülni az idő...

1 megjegyzés:

  1. Áááá,nem vagy egyedül a kabát nemtalálásban. A lábam lejártam, de nem kaptam normális télikabátot a leárazásban, mert nekem is széles vállam van és az xl-es is kicsi vállban, a többi helyen meg lóg.
    Aztán turiztam egy River Islandosat, ez tökéletes! :-)

    VálaszTörlés