2010. április 18., vasárnap

5 dolog...

... amitol en, EN vagyok.

Atyus inditott egy kihivast a scrap.hu-n, "5 dolog, ami nelkul nem lennek az, aki vagyok" cimmel.
Sokunk fantaziajat megmozgatta ez a feladat. Hat het alatt kell elkeszitenunk az albumot. Vannak kulonbozo kitetelek, feladatok, amiknek hetrol-hetre meg "kell" felelni. Es ezeket nem kapjuk meg elore. Minden dolog egy oldalpar, plusz kis bonusz feladatokkal :) Az alap, hogy fel kell tuntetni az adott dolog nevet, sorszamat es a hozza tartozo kommentet.

Nagyon jo kis filozofalos, eletunk miertjeit kereso-kutato s megtalalo pillanatokat hozott nekem. Oszinten szolva mindent bevetettem, hogy ne Edesanyam ne keruljon bele, hiszen mindjart itt az Anyak napja es az evfordulo - biztosan fogok rola irni. De egyszeruen nem birtam mas szalon elindulni. Aztan belenyugodtam. Nem tagadhatom, hogy a legjobban az O elvesztese befolyasolta az eletemet.

Nem fogom feltolteni az oldalparokat kulon. Majd egyben, amikor keszen lesz. :) Ugy lesz egesz.
Es annyit elarulok, hogy nekem mind az 5 dolog szemely(ek)hez, ember(ek)hez kotodik, es hogy nagyon kellett volna +1 raadas. Igy most valami kimarad...

1 megjegyzés:

  1. Látom, már járt nálad a 3 díj, azért én is szeretném átadni Neked őket. :)

    VálaszTörlés