2010. április 25., vasárnap

Tortenesek

Reg nem jelentkeztem.
Alkottam, tortentek az esemenyek. Delelottonkent jatszotereztunk.

Es akkor a hirek sorban:
- Szerdan voltam vizsgalaton, 3-4 het mulva eredmeny. Remelem minden rendben, es indulhat a "kisteso" project. (Fel eve volt egy kis gubanc, emiatt kellett kontrollra mennem.)
Delutan pedig a "nagy"varosban, Corkban Parom elveszitette a telefonjat. Meg jo, hogy volt ra biztositas, igy kap majd helyette egy ujat. Csakhat ez is ido.
- Csutortokon kaptunk ket (szamunkra elegge fontos) levelet.
a, Az egyikben az all, hogy varolistasok lettunk lakasugyben. Ket eve palyaztuk meg. Es jogosultak vagyunk ra. Allitolag innentol meg 4 ev. De azt mondjak, hogy most nagyon sok haz all uresen, mivel - Paromat idezem: "Itt eddig kolbaszbol volt a kerites, de a lengyelek megettek az osszeset, igy az anyagi fellendulesnek annyi. A hitelre bevallalt hazakat sorra adjak visssza, mert nem tudjak fizetni. Emiatt is,  es ha bevallalunk meg egy gyereket, akkor amiatt is kevesebb lesz ez az ido.
b, A masik levelet a Kedvesem munkavallalojatol kaptuk: egy szepen megfogalmazott hivatalos irat, amely talan segit abban, hogy lecsereljuk az autot.
Meg aznap mentunk intezni a telefont, es beszabadultam egy kreativ hobbi boltba. Ebbol alkottam tegnap delutan egy oldalt (de majd csak kesobb teszem fel ide). Nem birtam magammal, mert gyonyoru sarga-narancs-piros-barrna szinu papircsomagot sikerult szereznem, es muszaj volt vele alkotnom. :)
- Penteken megcsinaltam az eheti oldalparamat Atyus kihivasara. Mint mar irtam, ide csak egyben fog felkerulni. Aki nem tud addig varni, az megkukkolhatja itt. :)

Tengap nem tortent semmi kulonos. Faradtan ebredtunk, mert a szomszed kisfiu hajnal 4-tol adta a musort.
Az ido is pocsek sajna, megint esos, szeles. Ja, este megneztuk a Sherlock Holmes-t. Vegre egy elvezheto film. Nem sok jot lattunk mostanaban, ami tetszett volna, de erre most utolag sem sajnaljuk azt a 2 orat.

Ma pedig - hogy valami rossz is tortenjen - hazafele jovet a Tescobol elkapott bennunket egy rendor gyorshajtasert. 50 km/h helyett 77-et mert. 80 € lett a birsag. Ez van. Elofordul.

Hat ennyi van velunk.

Most meg nem tudom mit csinaljak: dobjak ossze egy oldalt vagy nezzem meg az Avatart??? Ez itt a nagy kerdes. :)

Koszi, hogy erre jartal. Jo ejt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése