2010. július 23., péntek

10 eve

erettsegiztem es ballagtam el a gimibol.


Gondoltam ez most jo tema - ennyivel is tobbet tudtok meg rolam. :)

Ide jartam. Akkor meg az volt a neve, hogy Bajza Jozsef Gimnazium, Egeszsegugyi Szakkozepiskola es Kollegium.
Az erettsegi atlagom kozepes lett. Az utolso evben nem nagyon foglalkoztam a tanulassal (MEA CULPA), pedig addig 4/5-os tanulo voltam. (3. ev vegen ment el Anyukam.)

A matek 4-es lett, a magyar is. (Irasbelin Jozsef Attila Odajat valasztottam, szobelin pedig Balassit (reneszansz) huztam. Nagy makom volt. :) A torivel, meg az angollal mar nem annyira. Mind2 2-es lett. :( A biosz pedig 3-as. Ez volt a valasztott tantargyam. :)

Szerettem ebben a suliban, szuper volt az osztalyunk. Iden volt egy osztalytalalkozonk, de sajnos en nem akkor voltam Mo-on.

/Utana a Rendortiszti Foiskolara jelentkeztem. 5 pont hianyzott.  Toribol nem voltam eleg felkeszult, lasd feljebb.../

Sok sikert kivanok mindenkinek, aki iden elte/eli at ezeket az izgalmakat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése