2010. július 9., péntek

Jatszohaz

Ma delelott itt voltunk. Sajnos mostanaban az esos, szeles ido jellemzo, ugyhogy probalunk benti elfoglaltsagokat keresni, hogy lefoglaljuk es lefarasszuk a Kisasszonyt.
2 eves kor felett 7,50 € a belepo. Ebben benne van egy "sandvich pack" is es persze korlatlan ideig lehet maradni. En kicsit draganak talalom, de ilyen ramaty idoben is muszaj kimozdulnunk itthonrol egy kicsit.








Az utolso ket kep keszulte utan, alig vartam, hogy a karjaim kozott legyen a gyerekem. Nekem rettenetes teriszonyom van. Nagyon feltettem Ot, de ha nem szokja, ugy jarhat, mint en...
Szoval miutan leert hozzam jol megolelgettem. :)

2 megjegyzés:

  1. Tittina, nem drága ez!Mo.-on fél óra 500 és 700 között van, no kaja, no tesókedvezmény. Ennyi pénzért mi kb. 1 órát tölthetnénk egy ilyesmi játszóházban! :O Másik: én nem vagyok tériszonyos, de ugyanígy kivoltam, amikor Marci felmászott a múltkor:D

    VálaszTörlés
  2. de klassz hely!!!
    Néha erre is kell költeni. Gondolom Napsi nagyon élvezte!

    VálaszTörlés