2010. július 4., vasárnap

Probalkoztam...

... a vintage stilussal, de be kell latnom: nem az en mufajom.
Mindegy, azert megmutatom mi kerekedett ki belole. Igerem tobb ilyet nem fogtok latni tolem :)


Felhasznaltam:
- barna alap: Lidl-s karton
- DCWV the mini Stack 3 6x6 (Limited Edition)
- Papermania Capsule Collection - Sunshine Paper Pack és a hozzá tartozó Embellishment Set
- Papermania - Chatsworth Vintage Collection - Notelets
- viragok: SBK, handmade Ebay-rol, Papermania
- inda es lepke: Kreatura
- egyebek: szivszalag, tortapapir, zsinor, tescos sarokbelyegzo, Heyda fa betunyomda, Ink it Up!

4 megjegyzés:

  1. ne mond soha, hogy soha... és ne is add fel, ha tetszik a stilus. Szerintem nem lett rossz a próbálkozás, nem is értem miért vagy ilyen elegédetlen vele... hogy nem lett tökéletes? dehát mi tökéletes az első alkalomra?

    VálaszTörlés
  2. Szerintem se rossz. Probalgatni mindig lehet. En is ujra es ujra beprobalkozom a hagyomanyossal holott nyilvanvalo szamomra hogy a digi az en vilagom.

    VálaszTörlés
  3. Ez nem próbálkozás, ez alkotás! Nagyon szép lett!!! Készíts még ilyet!

    VálaszTörlés
  4. Mi bajod van Neked ezzel az oldallal? És mi az, hogy ilyet nem látunk többet Tőled? Hát, én még szeretnék. :)
    Nekem nagyon is tetszik. Olyan szépek a papírok, és az elrendezés is tök jó. Tessék még ilyeneket csinálni, és mutogatni nekünk!

    VálaszTörlés