2010. július 5., hétfő

Ajandek

Levelet, mit levelet? CSOMAGOT hozott a Postas bacsi. Es mikor meglattam ki a felado, mar elore orult a szivem. Bar arrol fogalmam sem volt, hogy mit rejt a boritek, azt tudtam, hogy biztosan valami nagyon szepet. Valamit, amit szeretetbol keszitett nekem egy nagyon kedves scrap-tarsam, Jovi.
Biztosan sokan ismeritek a PIF jatekot. En Jovinal jelentkeztem. Nalam is lehet meg nevezni. Itt.

Draga Jovi!
Hihetetlen nagy oromet szereztel ezzel a gyonyoruseges albummal. Ugy lapoztam fel az oldalakat, mint egy kisgyerek: vartam az ujabb csodat. Es jott is. Nem tudom megmutathatom-e, mert leirni nem lehet mennyire szeeep!


Koszonom szepen meg egyszer es meg ezerszer!

2 megjegyzés:

  1. Drága Tittina, szívből örülök az örömödnek. Biztos gyönyörű képekkel töltöd majd teli (megyek, én is fölpakolom a képeket a blogra). Az ötletet pedig Mesitől lestem el, itt van: http://www.kreativvagyok.hu/scrapbook/index.php?olvas=422

    VálaszTörlés